Heb je een vraag? We helpen je graag met het vinden van je antwoord. De meest gestelde vragen zijn hieronder al voor je beantwoord. Staat de vraag er niet tussen? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.
Snel naar: Account Korting Bestellen Zakelijk bestellen Verzending en bezorging Prijzen Online editor Ontwerp vragen Product vragen Overige
Op dit moment kan het voorkomen dat de voorbeeldafbeelding van je eigen ontwerp alleen gedeeltelijk wordt weergegeven vanwege een tijdelijke bug. We werken hard aan een oplossing.
Je definitieve ontwerp wordt wel goed weergegeven in de inhoud van de winkelmand bij het totaal overzicht. En je kan het ook nog even goed nakijken bij "mijn uploads" nadat je het product in je winkelmand hebt toegevoegd. Onze excuses voor het ongemak, we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Twijfel je over jouw ontwerp? Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat je bestelt, we kijken je ontwerp graag even na.
Print voor jou staat voor producten van hoge kwaliteit die ook nog eens betaalbaar zijn. Samen met jou zetten wij ze om in prachtige persoonlijke cadeaus, wanddecoratie en vele andere producten, ieder speciaal per stuk op bestelling gemaakt. Die jij met trots wil delen en de komende jaren kan koesteren.
Onze voordelen op een rij:
Wij hebben het milieu hoog in het vaandel. We zijn ons hier zeer bewust van en vinden het belangrijk voor de volgende generaties om de natuur zo goed mogelijk te beschermen. We letten op het materiaal, productieproces en CO2-uitstoot en het verpakkingsmateriaal. Alle papier producten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Lees hier alles over onze duurzame maatregelen.
Ja, het id nodig om een account te maken, zodat jouw ontwerp wordt bewaard voor het drukken, voor eventuele nabestellingen, voor de garantie, of bij eventuele vragen over de bezorging of bestelling. Daarnaast kun je de bestellingen gemakkelijk terugvinden. Zet ook je telefoonnummer in je account. Mochten we je per e-mail niet kunnen bereiken, kunnen we je eventueel bellen indien nodig.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik op 'wachtwoord' vergeten in het inlogscherm. Vul je e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Controleer je spamfolders om uit te sluiten dat deze e-mail daarin terecht is gekomen.
Heb je een account bij Print voor jou? Dubbelcheck of het ingevulde e-mailadres klopt.
Ontvang je geen e-mail of kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice.
De ontwerpen blijven bewaard totdat je deze (of je account) verwijderd.
Ga naar mijn projecten en klik op de prullenbak om het ontwerp weg te gooien. Lukt het niet om deze weg te gooien? Dan staan ze waarschijnlijk nog in je winkelmandje en moet je het ontwerp daar eerst verwijderen.
Alle bestellingen komen in je account te staan onder het kopje bestellingen.
Via 'Mijn Uploads' of 'Mijn Projecten' kun je altijd gemakkelijk je gemaakte of bestelde product openen en bewerken.
Ja, in je account kun je bij "mijn gegevens" je account verwijderen. Let op dat je jouw bestelling thuis hebt ontvangen, voor je deze verwijderd.
Ga je een bestelling plaatsen van 10 of meer verschillende producten of ontwerpen?
Dan hebben wij de volgende kortingen en codes beschikbaar.
Deze code kun je in de winkelmand toevoegen bij het bestellen in het vouchercode vakje.
Let goed op welke code je nodig hebt voor het aantal producten dat je gaat bestellen. Deze code werkt niet met terugwerkende kracht.
1. Kopieer of noteer de code
2. Zet de code in de winkelmand in het vouchercode vakje.
3. Klik op het pijltje om de code toe te passen. (belangrijk, anders werkt de code niet)
Code | Aantal items | Korting |
---|---|---|
STAFFEL10 | 10 tot 29 producten | 10% korting |
STAFFEL15 | 25 tot 49 producten | 15% korting |
STAFFEL20 | 50 tot 99 producten | 20% korting |
STAFFEL25 | 100+ producten | 25% korting |
Bij Print voor jou werken we elke dag met passie en liefde aan onze collectie, die we zorgvuldig samenstellen.
Daarom bieden we altijd eerlijke en stabiele prijzen, aangevuld met onze speciale Mix & Match korting.
We gebruiken geen tijdelijke kortingscodes, omdat we niet geloven in grote kortingen als marketingtruc.
We vinden transparantie en eerlijke prijzen belangrijk, zodat je het hele jaar door weet waar je aan toe bent.
Zo krijg jij altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding en service die je van ons gewend bent.
Bovendien wordt alles op maat gedrukt en hebben wij geen voorraad. Daarom kunnen we geen korting geven.
Elke bestelling wordt speciaal voor jou geproduceerd, zodat je altijd de beste kwaliteit ontvangt.
Onze kortingscodes worden alleen via onze eigen website, nieuwsbrief of social media gecommuniceerd. Kortingscodes die je op andere websites terugvindt worden niet door ons geplaatst en kunnen ook geen rechten aan worden ontleend.
Tegenwoordig zijn er helaas ook vele websites die fake korting codes aanbieden. Niet alleen voor jullie als bezoeker, maar ook ons is het erg vervelend dat dit gebeurt. Lees hier meer informatie in het artikel van Thuiswinkel waarborg.
Nee, bij lopende acties zijn de kortingscodes niet met terugwerkende kracht geldig. Uiteraard is het een beetje balen als er net een code geplaatst wordt, terwijl je net een bestelling hebt geplaatst, of als je bent vergeten de code toe te voegen. Maar dit is helaas niet te voorkomen.
Zodra je klaar bent met jouw ontwerp, kan je op de 3D voorbeeld knop klikken om het goed te controleren en te bekijken. Ben je helemaal blij met het resultaat? Klik dan op 'bestellen'.
Het product staat nu klaar in 'Mijn Uploads'.
Bekijk hier de preview van je ontwerp.
Zie je de preview nog niet? Dan is deze hoogstwaarschijnlijk nog in de maak. Bij grote producten duurt dit iets langer.
Controleer je ontwerp goed. Staat alles goed op positie, kloppen de teksten, zijn ze goed leesbaar en zitten er geen spelfouten in.
Bestel je gepersonaliseerde product en doorloop de stappen om je bestelling af te ronden.
Nadat je de betaling hebt afgerond verschijnt het scherm 'Bedankt voor je bestelling!'.
Na je bestelling wordt jouw product bijna direct in productie genomen.
Binnen 30 minuten ontvang je ook een orderbevestiging per mail vanuit onze Instant Design Tool.
In de orderbevestiging staat een ordernummer en een beschrijving van je bestelde product.
Indien je 30 minuten na bestelling nog geen e-mail hebt ontvangen
adviseren wij om te kijken bij 'Mijn bestellingen' om te controleren of de bestelling goed is afgerond.
Zie je de bestelling hier staan, dan is er niets aan de hand. Staat de order er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
Heb je geen orderbevestiging per e-mail ontvangen? Bekijk altijd eerst de spam/ongewenste mail mappen.
Jazeker, klik op de 3D voorbeeld knop in de editor om je ontwerp goed te bekijken. Daarnaast is het ook mogelijk om je preview vinden op de pagina 'Mijn Uploads' in je account, als het product in je winkelmand hebt geplaatst. Klik op het oogje of de preview knop om het voorbeeld te bekijken.
Zie je de preview nog niet? Dan is deze hoogstwaarschijnlijk nog in de maak. Bij grote bestanden duurt dit iets langer tot maximaal 45 minuten.
Heb je na een aantal uren nog steeds geen preview? Neem dan contact op met de klantenservice.
Het kan voorkomen dat de preview kleine verschillen vertoont met de werkelijke druk. Dit is onder andere afhankelijk van het materiaal soort, maar ook het beeldscherm waar je mee werkt. De preview is altijd een zo goed mogelijke benadering van het echte product.
Voorbeelden van deze verschillend zijn o.a.
- Het aantal en plaatsing van de ringen bij tuinposters.
- Afwijking in snijranden
- Rugteksten die doorlopen op de voor of achterkant van fotoboeken
- Het aantal ringen bij producten met een ringband zoals spiraal boeken
De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleuren van het product. Het drukwerk kan afwijken van de schermkleuren omdat het met inkt wordt opgebouwd op verschillende materiaal soorten. We doen ons uiterste best om alle ontwerpen van professionele kwaliteit af te drukken, gebaseerd op de bestanden en foto's die zijn geüpload in de online-editor.
Jazeker, maak meerdere gepersonaliseerde producten en voeg ze toe aan de winkelmand. Indien je verschillende soorten producten bestelt, dan betaal je eenmalig het hoogste verzendtarief van € 5,95.
Ga je 10 of meer items of producten bestellen, maak dan gebruik van onze Mix & Match korting.
Absoluut! Vul het verzendadres van de ontvanger in en wij zorgen ervoor dat jouw bestelling daar bezorgd wordt.
De factuur sturen we naar jou per e-mail, zodat de ontvanger nooit kan zien wat het cadeau heeft gekost.
Helaas bieden we op dit moment nog geen cadeaukaartjes aan, al willen we dit wel graag in de toekomst gaan toevoegen.
Staat je naam niet op je ontwerp en stuur je het als cadeau naar iemand anders? Dan kun je jouw naam toevoegen achter de naam van de ontvanger in het verzend adresveld.
Zo weet de ontvanger precies van wie het cadeau komt!
Voorbeeld:
Jan Jansen (afzender: Jouw naam)
Straatnaam 1
12345AB Stadsnaam
Soms wil het systeem de postcode niet herkennen. Ga in dit geval naar je adresboek in account en klik op de knop "adres toevoegen". Vul dan eerst de postcode in. Soms helpt het om een spatie te zetten tussen de cijfers en de letters zoals 1234 AA. Voeg nu de overige adres gegevens in en sla het adres op. Nu zal het adres in je winkelmand verschijnen bij de bezorginformatie. Of je kan daar het adres wisselen met een ander gewenst adres.
Jazeker, na je bestelling krijg je binnen 30 minuten een orderbevestiging per mail vanuit onze Instant Design Tool. In de orderbevestiging staat een ordernummer en een beschrijving van je bestelde product.
Indien je 30 minuten na bestelling nog geen e-mail hebt ontvangen
adviseren wij om te kijken bij 'Mijn bestellingen' om te controleren of de bestelling goed is afgerond.
Zie je de bestelling hier staan, dan is er niets aan de hand. Staat de order er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.
Als je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld (denk aan adres, telefoon of e-mail enz.), neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we dit op tijd kunnen wijzigen voordat je product wordt verzonden.
Na betaling wordt je bestelling direct naar ons systeem gestuurd en in productie genomen. Dit proces is geautomatiseerd, waardoor we achteraf helaas geen wijzigingen of annuleringen meer kunnen doorvoeren.
Controleer je ontwerp altijd goed voordat je bestelt. Gebruik daarvoor de handige 3D voorbeeld knop in de editor, of vraag iemand anders om er even naar te kijken. Heb je hulp nodig bij je ontwerp? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag!
In uitzonderlijke gevallen, wanneer we snel kunnen handelen, is het soms nog mogelijk om een bestelling te annuleren. Als je direct na je bestelling op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 contact opneemt via de chat en de status van je bestelling op 'Nieuw' staat, doen we ons best om het product alsnog te annuleren.
Als de status anders is, zijn we al bezig met de productie en kunnen we helaas geen wijzigingen of annuleringen meer doorvoeren.
Uiteraard kun je bij Print voor jou ook zakelijk bestellen. De factuur van je bestelling wordt automatisch gegenereerd, wij hebben hier geen handmatige handelingen aan. Zodra je een product bij ons hebt besteld, ontvang je van ons een orderbevestiging per mail. Deze orderbevestiging is ook gelijk de factuur. De gegevens die je invult bij de bestelling, zoals je bedrijfsnaam, komen ook op je factuur te staan. Wil je een order plaatsen van 100 of meer stuks, neem contact op met onze klantenservice.
Bij grotere aantallen bieden wij een staffelkorting zodat je altijd de beste prijs krijgt. Wil je een bestelling plaatsen van meer dan 10 producten? Bekijk hier de staffelkortingen of vraag een staffelcode aan via onze klantenservice in de chat of per e-mail.
Ja, je kunt eenvoudig een account aanmaken voor je bedrijf en de bedrijfsnaam invullen. Dit account kun je daarna gemakkelijk delen met de administratie. Jij kunt de producten ontwerpen en in de winkelmand plaatsen, waarna de administratie de betaling en de bestelling kan voltooien.
Achteraf betalen op rekening is bij ons op dit moment helaas niet mogelijk. We bieden echter de mogelijkheid om een betalingslink te sturen, die je eenvoudig naar de administratie kunt doorsturen. Zodra de betaling is voltooid, ontvang je van onze klantenservice een code voor het betaalde bedrag, waarmee je de bestelling kunt plaatsen.
Wil je meer dan 100 stuks bestellen? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Onze website richt zich primair op consumenten. Zakelijke klanten uit België kunnen de betaalde BTW zelf terugvragen via hun Belgische btw-aangifte.
Zodra je een product bij ons hebt besteld, ontvang je een orderbevestiging per mail, die tevens als factuur dient, met de door jou ingevulde bedrijfsnaam op de factuur.
Indien je een bestelling van 50 stuks of meer wilt plaatsen in België met btw-verlegging, kun je een speciale aanvraag indienen via ons contactformulier, aangezien dit niet mogelijk is via de online-editor. Wij moeten in dit geval voorafgaand aan de bestelling een factuur voor je aanmaken voordat je de bestelling plaatst.
De verzendkosten zijn € 3.95 of € 5.95 naar Nederland of België, afhankelijk van het product dat je besteld. De verzendkosten zijn op de productpagina vermeld. Indien je verschillende soorten producten bestelt, dan betaal je eenmalig het hoogste verzendtarief. Wij maken gebruik van verschillende verzendpartijen via Wuunder, om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, zoals PostNL, DHL, GLS en andere partijen.
Naar Nederland en België.
Gratis verzendkosten bestaan helaas niet. Wij houden onze prijzen graag eerlijk en duidelijk. Indien je wil besparen op verzendkosten, adviseren wij meerdere producten in een keer te bestellen, zo bespaar je op het aantal leveringen en ook de CO2-uitstoot.
Productietijd en onze verzending:
Voor de meeste producten geldt:
Op werkdagen vóór 11.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.
Op vrijdag na 11:00 of het weekend besteld, dan wordt het product op maandag verzonden.
Uitzonderingen: Een klein aantal producten hebben extra productiestappen nodig (zoals droogtijd).
Op iedere productpagina staat de specifieke levertijd duidelijk vermeld.
Pakket Bezorging:
Normaal gesproken vindt de bezorging in Nederland de volgende werkdag plaats, met een uitloop tot maximaal 5 werkdagen.
Pakketten naar België worden binnen 1-3 werkdagen geleverd.
Brievenbus bezorging:
93% van onze brievenbuspakjes worden de volgende dag in Nederland bezorgd. Toch kan het soms gebeuren dat de bezorging langer duurt. Om teleurstelling en bezorgstress te voorkomen, hebben we het bezorgtermijn tijdelijk aangepast naar minimaal 2 werkdagen. Meestal komt je brievenbuspakje gewoon de volgende dag aan, maar we kunnen het op dit moment niet garanderen.
Brievenbuspakjes naar België worden binnen 4-7 werkdagen geleverd.
Uitzondering fotoboeken:
Onze fotoboeken hebben een langere productietijd van 3 werkdagen, omdat o.a. de lijm goed moet drogen. Zodra wij het verzenden komt er een bezorgtijd bij van gemiddeld 2 werkdagen. Hou daarom bij fotoboeken rekening met een levertijd van ongeveer 5-7 werkdagen in Nederland (naar België 6-8 werkdagen).
Meerdere producten:
Wanneer je verschillende producten bestelt, dan wordt de levertijd gebaseerd op het product met de langste productietijd.
Op iedere productpagina staat duidelijke informatie over de levertijden van het specifieke product.
Bezorging tijdens drukke periodes en feestdagen
Het is tegenwoordig erg druk bij de postorderbedrijven, hierdoor kan het soms voorkomen dat je bestelling langer onderweg is dan je normaal van ons gewend bent.
Vooral in drukke periodes tijdens de feestdagen kan de bezorging iets langer duren. Daarom adviseren wij om altijd wat extra tijdsmarge in te bouwen, wanneer je jouw bestelling op een vastgestelde datum nodig hebt.
Je ontvangt altijd een track en trace-code vanuit het systeem in je e-mail.
Heb je geen bericht ontvangen over de verzending?
Kijk in dat geval bij je bestelling in je account. Ga naar je bestellingsoverzicht en
klik op de orderinformatie knop.
Onder de verwachte leverdatum staat de tekst "Klik hier om je bestelling te volgen". Als je daarop klikt, opent de track en trace-link.
Verwacht je post met track & trace of een pakket, maar staat de status nog op 'Bezorger is onderweg'? Dan is er helaas wat vertraging, mogelijk door drukte of slecht weer. Lees hier meer over bij PostNL.
Brievenbuspakketjes, zoals die van PostNL, worden vaak standaard aan het einde van de dag automatisch in een lijst aangeklikt en op 'bezorgd' gezet, zelfs als ze nog niet zijn bezorgd.
Staat jouw brievenbuspakje in de track en trace op 'bezorgd', maar vind je deze nog niet terug in de brievenbus? Wacht minimaal 1 à 2 werkdagen tot de volgende postlichting voordat je contact met ons opneemt. Het brievenbuspakje is dan preventief ingescand, maar de bezorger moet nog bij je langskomen.
Voor de verzending maken wij gebruik van onder andere PostNL en DHL. Als je het product op tijd besteld hebt, maar niet binnen de maximale levertijd van 5 werkdagen hebt ontvangen. Controleer dan eerst of de adresgegevens kloppen. Neem daarna contact op met onze klantenservice en geef het ordernummer door. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.
Voor de verzending maken wij gebruik van onder andere PostNL en DHL. Als je het product op tijd besteld hebt, maar niet binnen de maximale levertijd van 5 werkdagen hebt ontvangen. Controleer dan eerst of de adresgegevens kloppen. Neem contact op met onze klantenservice en geef het ordernummer door. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt. Voeg ook je telefoonnummer toe in het bericht.
Iedere bestelling bij Print voor jou is maatwerk. Het product wordt speciaal voor jou gedrukt, je kunt je bestelling niet retour sturen. Wel hebben wij een 100% kwaliteitsgarantie op alle producten. Lees hier alles over onze garantie.
Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Neem dan contact met ons op.
Wij vinden het enorm vervelend als je pakketje beschadigd geleverd wordt, je hebt er veel tijd en zorg ingestoken. We willen er graag voor zorgen dat je probleem verholpen wordt en wij gaan dit voor 100% oplossen. Neem contact op met onze klantenservice en stuur 2 duidelijke foto’s mee van de beschadiging van het product zelf en 1 foto van de verpakking. Dan kunnen wij met de koerier kunnen overleggen hoe deze schade heeft kunnen ontstaan en nog belangrijker, hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Op iedere productpagina staan alle prijzen gemeld, voor het product zelf en de prijzen van de eventuele opties. Alle producten zijn van hoge kwaliteit en worden met de beste technieken bedrukt. De prijzen zijn inclusief drukkosten en inclusief btw.
Wij bieden graag de hoogste kwaliteit, voor de beste prijs. Dat doen we op de volgende manieren.
We hebben een speciale handleiding voor de online-editor opgezet, de meeste onderdelen van de editor spreken voor zich. Kom je er toch niet uit, bekijk eerst de editor handleiding, deze vind je hier.
In de editor kun je het product geheel personaliseren. Met je eigen foto's, teksten, versieringen en logo's. Daarnaast kun je de foto's kleur effecten geven, maskers toepassen zoals hartjes. Er zijn vele lettertypes voor de teksten waar je uit kan kiezen, Je kan schaduwranden toevoegen, clipart en illustraties kiezen uit de beeldbank en nog veel meer. Lees de editor handleiding voor meer informatie.
Jazeker, de editor is zeer geschikt voor het personaliseren van je gekozen product.
Op het product kun je zelf nieuwe tekstvlakken toevoegen of soms staat er al een voorbeeld vlak "Tekst invoeren".
Als je op groot formaat zoals een laptop of tablet op het vlak klikt, kun je de tekst gelijk aanpassen. Bovenin zie je alle opties om het vlak aanpassen naar wens, zoals het lettertype, de grootte, regel afstand, uitlijning en de kleur.
Als je op je mobiel op het vlak klikt. Dan krijg je onderin verschillende knoppen te zien, daar kun je op de knop klikken de tekst te wijzigen. Klik op tekstopmaak om alles naar wens aan te passen.
Als je naast het vlak klikt, dan verdwijnt de balk met de knoppen. Klik weer op de tekst om alles weer te kunnen wijzigen.
Je kan er ook voor kiezen om het tekstvlak geheel te verwijderen.
Goed om te weten:
Als je het "Tekst invoeren" vlak niet aanpast, dan wordt het niet gedrukt.
Dit kun je extra controleren door op bestellen te klikken en de preview te bekijken. Het vlak is dan niet meer zichtbaar.
Zie je hem toch? Refresh de winkelmand om de browser cache te legen.
Je kan de volgende afbeelding formaten uploaden: JPG, PNG, PDF (opmaak) of HEIC voor de iPhone en iPad.
Wil je een ander bestandtype omzetten naar JPG, dat kan bij diverse websites zoals deze.
In de editor krijg je een melding als de foto die je hebt geüpload niet goed genoeg is. Voor foto's adviseren wij een hoge resolutie foto van 300 dpi in RGB-kleuren. Een bestand heeft 300 dpi (stipjes) nodig op ware grootte (100%) om een goed scherp beeld te garanderen. Een print met te weinig pixels (beeldpunten of stipjes) ziet eruit als een grove en onscherpe foto omdat deze als het ware "opgeblazen" wordt. Een scherpe of onscherpe foto is afhankelijk van het aantal pixels per centimeter.
Status meldingen in de editor:
Slechte resolutie - Deze foto moet je kleiner maken of vervangen, de foto is van te slechte kwaliteit om te laten drukken.
Matige resolutie - Deze moet je ook kleiner maken of vervangen om teleurstelling te voorkomen. Deze zijn meestal ook onder het verwachtingspatroon.
Goede resolutie - De foto wordt scherp afgedrukt, maar heeft nog niet de optimale kwaliteit.
Uitstekende resolutie - Deze is perfect en is de kwaliteit die we altijd aanraden!
Als de editor een waarschuwing geeft zoals slecht of matig is de foto helaas niet geschikt om op het gekozen formaat te printen.
Dan zijn er 4 opties om het op te lossen:
Jazeker, klik op decoraties in de editor en daarna op QR code. Voeg je eigen webadres, e-mailadres, telefoonnummer, of een bericht toe en klik op de button QR code toevoegen. Dubbelcheck daarna dat deze klopt en scan hem met je eigen telefoon. Het is natuurlijk ook heel leuk om een geheim bericht in de QR code te zetten voor de puzzelaars onder ons.
Nee, dat is op dit moment nog niet mogelijk. Je kan deze wel een schaduw geven en de transparantie ervan aanpassen. De achtergrond, lettertypes, of decoratie vormen kun je wel een andere kleur geven.
Jazeker, wij raden dit zelfs aan, vooral als je een complex ontwerp maakt. Gebruik hiervoor de “opslaan” button in het menu bovenin. Zo weet je zeker dat jouw mooie creatie tussendoor ook wordt opgeslagen. Wil je een kopie maken? Gebruik dan “opslaan als” en geef het ontwerp een nieuwe naam. Je vindt jouw ontwerpen terug in je account bij "Mijn projecten".
Nee, jouw bestelling wordt gelijk in het automatische productie proces opgenomen.
Mocht je vragen hebben over jouw ontwerp, wacht even met bestellen. Bewaar je ontwerp eerst in je account en stuur ons daarna een bericht via de klantenservice met je ontwerp vraag.
Bestellingen worden na betaling, bijna direct in productie genomen door het geautomatiseerde systeem. Hierdoor zijn aanpassingen achteraf, of annuleren, veelal niet meer mogelijk. Controleer daarom altijd je ontwerp goed op o.a. spelfouten en foto kwaliteit, voordat je de bestelling plaatst.
Dat kan alleen voordat je de bestelling plaatst.
Maak eerst je ontwerp in de editor en klik op de bestel button, maar reken nog niet af. Neem daarna contact op met onze klantenservice en stel je vraag. Wij kunnen dan in je account met je ontwerp meekijken en advies geven.
Als je de bestelling al hebt geplaatst, kunnen wij er niets meer aan het ontwerp veranderen. Er wordt automatisch een PDF gemaakt na het bestellen, deze gaat direct automatisch het systeem in en wordt ook bijna gelijk gedrukt.
Ga je een mooie creatie maken? Zorg ervoor dat het ontwerp in de editor er precies zo uit ziet zoals jij wilt. Wat je ziet in de online-editor en in de preview bij mijn uploads is wat er gedrukt wordt.
Jazeker. Als het je zelf niet lukt om een tekst of foto op jouw product te plaatsen, helpen we je natuurlijk graag!
Maak als eerste een account aan, zodat we je daar kunnen helpen met je ontwerp.
Kies je product en het ontwerp dat je graag wil gebruiken en laten aanpassen.
Neem daarna contact op met de klantenservice en laat ons weten met welke tekst of foto je hulp nodig hebt.
Op iedere productpagina staat de informatie over het product. Onderin op de productpagina vind je de veelgestelde vragen voor dat specifieke product.
Wil je de vragen op een rij zien? Ga naar de product vragen pagina.
We hebben honderden illustraties en kunstwerken die je in de online-editor kunt terugvinden. Kijk bij Decoraties > Clipart. Daar hebben we in de “foto en kunst” folders vele prachtige beelden verzameld zoals kunstwerken, vintage art en prachtige landschappen, die je eenvoudig in je ontwerp kan gebruiken.
Daarnaast zijn er op het internet vele mooie vintage afbeeldingen en illustraties beschikbaar. De rechten hiervan zijn verjaard en zijn daardoor nu vrij te gebruiken.
Kijk bijvoorbeeld hier voor mooie rechtenvrije afbeeldingen voor inspiratie, of vintage dieren illustraties, klassieke kunstwerken of zoek zelf op je favoriete kunstenaars.
Heb je een prachtige afbeelding gevonden? Kies je favoriete wanddecoratie en upload je afbeelding eenvoudig in onze online-editor. Pas eventueel de kleuren van de afbeelding aan en laat jouw unieke gepersonaliseerde vintage wanddecoratie bedrukken.
Heb je ons een bericht gestuurd, maar na 24 uur op werkdagen nog geen antwoord?
Neem gelijk contact op via onze chat en laat het ons weten. Sommige spam filters staan erg scherp afgesteld, waardoor onze berichten soms niet aankomen. Of stuur ons voor de zekerheid nog een bericht via het klantenservice formulier en voeg je telefoonnummer toe. Geef aan dat je onze email niet hebt ontvangen. Dan kunnen we telefonisch contact opnemen om je verder te kunnen helpen.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice.