Makkelijk zelf personaliseren   |  Snelle levertijd (2-3 dagen)   |  100% kwaliteit  |

Verzending en bezorging

Let op: We merken dat de brievenbuspakjes momenteel niet altijd de volgende dag bezorgd kunnen worden (lees het NOS artikel). Om teleurstelling en bezorgstress te voorkomen, hebben we ons bezorgtermijn tijdelijk aangepast naar minimaal 2 werkdagen. Meestal komt je brievenbuspakje gewoon de volgende dag aan, maar we kunnen het op dit moment niet garanderen.


Elke bestelling bij Print voor jou wordt met de grootste zorg gedrukt, ingepakt en verzonden.
Heb je vragen over je bestelling, verzendtijd of bezorging? Neem contact op met onze klantenservice.

Voor de meeste producten geldt:
Op werkdagen vóór 12.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.
Op vrijdag na 12:00 of het weekend besteld, dan wordt het product op maandag verzonden.
Normaal gesproken vindt de bezorging in Nederland de volgende werkdag plaats, met een uitloop tot maximaal 5 werkdagen.

Tip: We adviseren iedereen om om altijd wat extra tijdsmarge van een dag bij te rekenen, wanneer je jouw bestelling op een vastgestelde datum nodig hebt, om zo teleurstelling te voorkomen. Ongeacht bij welke webshop je besteld. Lees meer. Dit geldt vooral rondom drukke periodes zoals Kerst, Vaderdag, Moederdag en andere feestdagen.

Fotoboeken hebben een langere productietijd van 3 werkdagen. Bij fotoboeken is de levertijd gemiddeld 2 werkdagen. Omdat o.a. de lijm goed moet drogen. Hou bij fotoboeken daaromrekening met een levertijd van ongeveer 5-7 werkdagen.

Wanneer je verschillende producten bestelt, dan wordt de levertijd gebaseerd op het product met de langste productietijd. Op iedere productpagina staat duidelijke informatie over de levertijden van het specifieke product.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn €3.95 of €5.95 afhankelijk van het product dat je besteld, inclusief handling en verpakking kosten. Wij maken gebruik van verschillende verzendpartijen via de verzendpartner Wuunder, zoals PostNL, DPD, GLS en DHL. Zo houden we de verzendkosten zo laag mogelijk.

De verzendkosten zijn per product op de productpagina zelf vermeld.

Indien je verschillende soorten producten bestelt, dan betaal je eenmalig het hoogste verzendtarief.

Brievenbus- en kleine pakketjes bezorging


Pakketbezorging


Track en trace code bekijken

Je ontvangt altijd een track en trace-code vanuit het systeem in je e-mail.
Heb je nog geen bericht ontvangen? Kijk in dat geval bij je bestelling in je account. Ga naar je bestellingsoverzicht en klik op de orderinformatie knop. Onder de verwachte leverdatum staat de tekst "Klik hier om je bestelling te volgen". Als je daarop klikt, opent de track en trace-link.

Vertraging in de verzending

Het kan onverhoopt een keer voorkomen dat je bezorging is vertraagd. Het is tegenwoordig erg druk bij de postorderbedrijven, hierdoor kan het soms voorkomen dat je bestelling langer onderweg is dan je normaal van ons gewend bent. Dit gebeurt incidenteel bij onverwachte grote drukte of een tekort aan bezorgers. Denk hierbij aan drukke periodes tijdens de feestdagen.

Bezorging tijdens drukke periodes en feestdagen

Drukke periodes tijdens feestdagen zijn o.a.: Koningsdag (27 april), Bevrijdingsdag (5 mei), Moederdag, Vaderdag, Hemelvaartsdag, 1e Pinksterdag, 2e Pinksterdag, Sinterklaas (5 december), Kerst (25 en 26 december), Oudjaarsdag (31 december) en Nieuwjaarsdag.

Daarom adviseren wij om altijd wat extra tijdsmarge van een aantal dagen bij te rekenen, vooral rondom de feestdagen, wanneer je jouw bestelling op een vastgestelde datum nodig hebt, om zo teleurstelling te voorkomen.
Ongeacht of je bij ons, of bij een andere webshop gaat bestellen.

Bezorger is onderweg, maar nog niets ontvangen?

Verwacht je post met track & trace of een pakket, maar staat de status nog op 'Bezorger is onderweg'? Dan is er helaas wat vertraging, mogelijk door drukte of slecht weer.

Brievenbuspakketjes, zoals die van PostNL, worden nu standaard aan het einde van de dag automatisch in een lijst aangeklikt en op 'bezorgd' gezet, zelfs als ze nog niet zijn bezorgd.

Staat jouw brievenbuspakje in de track en trace op 'bezorgd', maar vind je deze nog niet terug in de brievenbus? Wacht minimaal 1 á 2 werkdagen tot de volgende postlichting voordat je contact met ons opneemt. Het brievenbuspakje is dan preventief ingescand, maar de bezorger moet nog bij je langskomen.

Contact met de klantenservice over je bezorging

Als je het product op tijd besteld hebt, maar niet binnen de maximale levertijd van 5 werkdagen hebt ontvangen. Controleer dan eerst of de adresgegevens kloppen. Neem daarna contact op met onze klantenservice. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.

Verpakking

Ongeacht het leveringstype zorgen wij er altijd voor dat jouw persoonlijke producten met de grootste zorg worden ingepakt.

naar boven